Coronavirus en jouw bestellingen: vragen en antwoorden

Hi Musthavelover,

Het zijn vreemde tijden en wij hopen dat jij je in goede gezondheid mag bevinden.

Wegens het coronavirus ontvangen wij veel vragen over de invloed van dit virus en de verschillende maatregelen met betrekking tot TheMusthaves. Dit begrijpen wij goed! Wij willen daarom ook al jouw vragen zo goed mogelijk beantwoorden en proberen je zo snel mogelijk te helpen! 

Wij hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Mocht je nog meer vragen hebben neem dan gerust contact op met de klantenservice. Dit kan het beste via de e-mail klantenservice@themusthaves.nl. 

Is online bestellen nog veilig?

Ja, online bestellen is zeker nog veilig! Je kan dus met een gerust hart bestellen! Het coronavirus kan zich namelijk niet verspreiden via een pakketje. Desondanks nemen al onze medewerkers in het distributiecentrum extra maatregelen voor de hygiëne. Ook zij houden zich aan de richtlijnen van het RIVM; denk aan de 1,5 meter afstand houden, handen wassen, etc.

Daarnaast nemen de pakketbezorgers van DHL ook de nodige maatregelen.

Worden pakketjes in Nederland en België nog (thuis)bezorgd?

Ja, de pakketjes worden zowel in Nederland als België gewoon bezorgd. Dit lijkt voorlopig ook zo te blijven. Mocht dit veranderen dan laten wij het weten!

Heeft het coronavirus invloed op de levertijd van mijn pakketje?

Nee, op dit moment heeft het coronavirus nog geen invloed op de levertijd van de pakketjes. Dit kunnen we echter voor de toekomst niet uitsluiten. Wij doen er alles aan om te zorgen dat je je pakketje zo snel mogelijk ontvangt. Mocht jouw pakketje toch later komen nemen wij hier contact met je over op. 

Ik kan mijn pakketje niet ophalen vanwege quarantaine, wat nu?

Mocht jij je pakketje niet kunnen ophalen vanwege quarantaine, wees gerust, ook hier hebben wij een oplossing voor. Je kan allereerst contact opnemen met de klantenservice, zij zorgen er vervolgens voor dat jouw pakketje retour komt en kunnen deze daarna opsturen naar jouw huisadres.

Ik kan mijn pakketje niet retouren op dit moment vanwege quarantaine, wat nu?

Mocht jij je pakketje niet kunnen retouren vanwege quarantaine, dan is de ophaalservice van Returnista de beste oplossing. Op deze manier hoef jij niet de deur uit en haalt Returnista via DHL de bestelling op. DHL zorgt ervoor dat de retour terugkomt naar het distributiecentrum. De kosten die hieraan verbonden zijn zijn € 5,39 (IDEAL), de normale kosten zijn van een standaard pakket zijn € 4,99.

Voor Returnista heb je geen etiket of printer nodig. Je kiest het adres waar jouw pakketje opgehaald mag worden en ontvangt vervolgens een bevestiging van de ophaalafspraak. Jouw pakketje wordt dan opgehaald op de afgesproken datum en tijdstip. Je ontvangt automatisch een retourbewijs met track & trace code per e-mail, bewaar deze goed! Wanneer wij jouw retour in goede orde hebben ontvangen krijg je een automatisch bericht, dit gebeurd gemiddeld binnen 4 werkdagen. Binnen 7 werkdagen (na ontvangst) zullen wij jouw retour verwerken en zal het bedrag voor je worden gecrediteerd op jouw rekening, of zal de Klarna factuur worden aangepast.

Stay safe!

Love,
TheMusthaves