Nog geen account? Hieronder kun je een account aanmaken.

Heb je al een account? Log hieronder in.

Heb je al een account? Log hieronder in.

Bestellen

Helaas lukt het onze leverancier niet altijd om een item op de afgesproken datum te leveren. Hierdoor kan jouw order een kleine vertraging opgelopen. No worries! Wij doen er alles aan deze z.s.m. te versturen. 

Vanwege de enorme drukte kan het helaas iets langer duren voordat wij jouw bericht kunnen beantwoorden, sorry! Graag willen wij jou vragen niet meerdere berichten te sturen en dit via één kanaal te houden.

Je kunt in jouw account via www.themusthaves.nl nagaan wat de status is van jouw bestelling.

Staat jouw bestelling op verzonden? Dan heb je vanuit ons een mailtje ontvangen met track and trace code, hiermee kun je precies zien waar jouw pakketje zich bevindt. Staat de status op bezorgd, maar mocht je jouw pakketje niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij je huisgenoten of buren. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen!

Staat jouw bestelstatus op in verwerking? Dan doen wij er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden. Wellicht heb je een pre-order item besteld waardoor je gehele bestelling in één keer wordt verzonden.

Wij doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden! Heb je wellicht een pre-order item besteld waardoor jouw bestelling nog niet verzonden is? Dit kun je terugvinden in de productomschrijving van de desbetreffende Musthave, of in je bestelbevestiging (groene letters). Wanneer wij jouw pakket hebben verzonden, ontvang je van ons een mailtje met daarin de basketpic van jouw items en een track and trace code waarmee jij je pakketje tot aan huis kunt volgen.

Jouw ultieme Musthave(s) gevonden en voor 23:30 uur besteld? Dan heb je met een beetje geluk jouw Musthave(s) de volgende dag al in huis. Zodra wij jouw bestelling versturen, krijg je hiervan een bevestiging via het opgegeven mailadres. Onze pakketjes worden van maandag tot en met zaterdag bezorgd door DHL Parcel. Voor België (PostNL) geldt: voor 20:00 besteld, dezelfde dag nog verzonden! In de meeste gevallen betekent dit ook dat je jouw bestelling de volgende dag al in huis hebt ;-)

Oeps! Kan gebeuren natuurlijk! Geen zorgen, neem zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook, chat of klantenservice. De klantenservice zal, indien jouw pakketje nog niet is verzonden, jouw adresgegevens direct aanpassen. Mocht je bestelling al wel verstuurdn zijn, dan zou je eventueel nog in jouw Track&Trace code een andere afspraak kunnen maken met DHL om deze bijvoorbeeld naar een DHL-servicepunt te laten versturen. Indien dit niet mogelijk is, dan zal DHL het pakketje weer naar ons retour sturen. Wanneer wij jouw pakketje retour hebben ontvangen, ontvang jij vanuit de retourenafdeling een retourbevestiging. Laat je ons even weten wanneer je deze hebt ontvangen samen met de juiste adresgegevens? Dan zorgen wij ervoor dat je bestelde Musthaves, mits op voorraad, zo spoedig mogelijk worden verzonden naar het juiste adres.

Een pre-order Musthave is een item welke je nu al kunt bestellen en wordt verzonden zodra het artikel bij ons op voorraad is. Wanneer het item precies op voorraad komt kun je teruglezen in de productinformatie van desbetreffend item en in de orderbevestiging (groene letters). Mocht je deze Musthave met meerdere Musthaves shoppen dan wordt jouw gehele bestelling verzonden zodra de pre-order Musthave weer op voorraad is!

Nadat je jouw bestelling volledig hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending. Om deze reden is vaak niet mogelijk om jouw bestelling nog te wijzigen en/of te annuleren. Mocht je jouw bestelling écht niet meer willen ontvangen, heb je altijd nog de mogelijkheid je bestelling bij aflevering te weigeren. Deze wordt dan retour afzender gestuurd en na ontvangst bij ons distributiecentrum binnen 7 werkdagen geheel verwerkt en gecrediteerd.

Check voor de zekerheid even je SPAMbox, wellicht is je bevestiging daar terecht gekomen.

 

Mocht je de bestelbevestiging graag opnieuw willen ontvangen én er zeker van zijn dat je bestelling goed is doorgekomen, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice.

De standaardverzendkosten zijn € 4,95 euro voor Nederland en € 6,95 euro voor België.

Indien je voor méér dan €75,- shopt bij The Musthaves is de verzending GRATIS!

Kan gebeuren, geen zorgen! Gebruik ons contactformulier of stuur even een mailtje naar klantenservice@themusthaves.nl met vermelding van jouw tegoedcode en ordernummer. De meisjes van The Musthaves zullen er voor zorgen dat je tegoedcode alsnog wordt verrekend met je recent geplaatste bestelling (binnen 24 uur).

Ja zeker! Graag willen wij je adviseren contact op te nemen via Facebook, chat of email. Dit is mogelijk op werkdagen tussen 08.30 tot 17:30 uur. Vermeld hierbij zo precies mogelijk waar je precies tegenaan loopt (eventueel met screenshots), zodat de meisjes van TheMusthaves je direct verder kunnen helpen.

 

Uiteraard is het ook mogelijk om contact met onze klantenservice op te nemen via het volgende contactformulier. Ook hiervoor geldt; graag zo precies mogelijk beschrijven waar je precies tegenaan loopt, zodat de meisjes van The Musthaves je direct verder kunnen helpen.

Op dit moment is telefonisch contact nog niet beschikbaar. Wij zijn er druk mee bezig dit in de toekomst wel voor onze klanten te realiseren. Je kunt ons bereiken via;

klantenservice@themusthaves.nl
Facebook Messenger https://www.facebook.com/TheMusthaves.nl/
LiveChat (beschikbaar van 08.30 uur tot 17.30 uur)