SHOPPING BAG
{{cartcount}} ITEMS
{{item.product}}
{{item.variation_name}} : {{item.variation_value}}
{{item.qty}} × {{item.price}}

Subtotaal: {{subtotal}}

NAAR DE KASSA → BEKIJK WINKELWAGEN →

Je hebt geen producten in je winkelwagen

Blogger

Retouren

RETOUREN

Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je shopt bij TheMusthaves.nl. Mocht een artikel helaas niet aan je verwachtingen voldoen of niet passen, dan kun je altijd contact met ons opnemen via klantenservice@themusthaves.nl De meisjes van TheMusthaves helpen je hier graag verder!

ARTIKEL(EN) RETOURZENDEN?

Vul het retourformulier in op de achterzijde van de bijgeleverde pakbon. Mocht je een product willen ruilen kan je dat hierop aangeven.
Voeg deze vervolgens bij jouw retour en stuur deze op naar;

RETOURADRES:

The Musthaves
Schoterhoek 2
2441LD Nieuwveen.

Retourformulier kwijt? Klik hier om een nieuwe te downloaden.
Heb je een retourlabel nodig? Open dan het retourlabel hier , download en print deze en plak het label op je retourpakket.

Let op! Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben!

Wij adviseren je altijd om een zending met Track en Trace te versturen.

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen we jou een email ter bevestiging. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op het door jou gebruikte rekeningnummer, creditcard- of PayPal account.

Zonder bewijs van verzending met tracking code worden zoekgeraakte zendingen niet gecrediteerd Versturen van brievenbus post is altijd op eigen risico!

BESCHADIGD/VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN?

Wat vervelend dat je een verkeerd artikel of een artikel met schade/vlek hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Graag willen wij je vragen een email naar klantenservice@themusthaves.nl te sturen en vermeld hierbij het volgende;

Beschadigd?

- Beschrijving hoe de schade is ontstaan;
- Minimaal twee foto's, waarvan 1 foto met het item in zijn geheel incl. aangehechte kaartjes en 1 foto waarop het probleem/de beschadiging duidelijk zichtbaar is.
- Bij schoenen: ook een foto van de zool toevoegen.

Verkeerd artikel?

- 1 foto van het volledige (verkeerde) artikel met aangehechte kaartjes en 1 foto met hierop duidelijk de code van het product;
Na ontvangst van jouw bericht zullen wij het zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en een passende oplossing bieden.

RETOURVOORWAARDEN

- Het artikel is voorzien van ons label en is onbeschadigd en niet gedragen/gewassen en dient ook geen parfumgeur of make-up vlek te hebben (passen mag natuurlijk altijd);
- Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour;
- De kosten voor het retourzenden zijn voor de afzender.

Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben!

Wil je schoenen retour sturen? Dan dient de schoenendoos in een andere doos of verzendzak verpakt te worden. Gebruik dus niet de schoenendoos als verpakkingsmateriaal voor de verzending! Indien dit wel gebeurt, zijn wij genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen voor het aanschaffen van nieuw verpakkingsmateriaal.
NIET GOED = GELD TERUG :-)
Mocht je verder nog vragen en/of opmerkingen hebben vergeet het vooral niet te vragen aan ons.