facebook-image

Retouren

Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je shopt bij TheMusthaves. Mocht een artikel helaas niet aan je verwachtingen voldoen of niet passen, dan kun je altijd contact met ons opnemen via klantenservice@themusthaves.nl. Ons team helpt je hier graag verder!

Artikel(en) Retourzenden?

Vul het retourformulier in op de achterzijde van de bijgeleverde pakbon. Mocht je een product willen ruilen kan je dat hierop aangeven.
Voeg deze vervolgens bij jouw retour en stuur deze op naar;

Retouradres:

TheMusthaves
Zeelandhaven 8
3433 PL Nieuwegein

Retourneren met Returnista

NEDERLAND

Zelf wegbrengen

  • • Verzend jouw artikel zelf via DHL vanaf € 4,19
  • • Eenvoudig en snel betalen via iDEAL
  • • Retourkosten brievenbuspakketje* € 4,19
  • • Retourkosten standaardpakket € 4,99
  • • Stuur de pakbon altijd met jouw retourzending mee
  • • Ontvang een verzendbewijs met track&trace code per e-mail
  • • Je krijgt automatisch een bericht wanneer wij jou retour ontvangen hebben
 

Hoe werkt het?

 
  • 1. Klik op de knop ‘retour aanmelden’
  • 2. Betaal € 4,19 of € 4,99 via iDEAL
  • 3. Per mail ontvang je het retourlabel van DHL en print deze
  • 4. Breng het pakket naar een DHL-point om het te versturen

RETOUR AANMELDEN

Ophaalservice

  • • Laat eenvoudig jouw order thuis ophalen voor € 5,39
  • • Je hebt geen etiket of printer nodig
  • • Eenvoudig en snel betalen via iDEAL
  • • Kies het adres waar jouw pakketje opgehaald
  • • Stuur de pakbon altijd met jouw retourzending mee
  • • Ontvang een verzendbewijs met track&trace code per e-mail
  • • Je krijgt automatisch een bericht wanneer wij jou retour ontvangen hebben
 

Hoe werkt het?

 
  • 1. Klik op de knop ‘retour aanmelden’
  • 2. Meld je retour aan en kies de locatie waar jij het pakket wilt laten ophalen
  • 3. Betaal € 5,39 via iDEAL voor het retourneren en laten ophalen van jouw order
  • 4. Ontvang een e-mail van Returnista met een bevestiging van de ophaalafspraak

RETOUR AANMELDEN

BELGIË/BENELUX

  • • Verzend jouw artikel zelf via UPS voor € 7,79
  • • Eenvoudig en snel betalen via iDEAL
  • • Stuur de pakbon altijd met jouw retourzending mee
  • • Ontvang een verzendbewijs met track&trace code per e-mail
  • • Je krijgt automatisch een bericht wanneer wij jou retour ontvangen hebben

 

Retourformulier kwijt? Download het retourformulier >
Heb je een retourlabel nodig? Open het retourlabel, download en print deze en plak het label op je retourpakket.

Let op! Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben!

Wij adviseren je altijd om een zending met Track en Trace te versturen. Bewaar deze code altijd goed totdat je retourzending volledig is verwerkt.

Bij DHL dient er eerst een verzendlabel aangemaakt te worden voordat je het pakketje retour kan sturen.

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen we jou een email ter bevestiging. We zullen het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terugstorten op het door jou gebruikte rekeningnummer, creditcard- of PayPal account.

Versturen van brievenbus post (zonder track&trace code) is altijd op eigen risico!

Beschadigd of Verkeerd Artikel Ontvangen?

Wat vervelend dat je een verkeerd artikel of een artikel met schade/vlek hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Graag willen wij je vragen een email naar klantenservice@themusthaves.nl te sturen en vermeld hierbij het volgende;

Beschadigd?

- Beschrijving hoe de schade is ontstaan;
- Minimaal twee foto's, waarvan 1 foto met het item in zijn geheel incl. aangehechte kaartjes en 1 foto waarop het probleem/de beschadiging duidelijk zichtbaar is.
- Bij schoenen: ook een foto van de zool toevoegen.

Verkeerd artikel?

- 1 foto van het volledige (verkeerde) artikel met aangehechte kaartjes en 1 foto met hierop duidelijk de code van het product;
Na ontvangst van jouw bericht zullen wij het zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en een passende oplossing bieden.

Retourvoorwaarden

- Het artikel is voorzien van ons label en is onbeschadigd en niet gedragen/gewassen en dient ook geen parfumgeur of make-up vlek te hebben (passen mag natuurlijk altijd);
- Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour;
- De kosten voor het retourzenden zijn voor de afzender.

Wil je schoenen retour sturen? Dan dient de schoenendoos in een andere doos of verzendzak verpakt te worden. Gebruik dus niet de schoenendoos als verpakkingsmateriaal voor de verzending! Indien dit wel gebeurt, zijn wij genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen voor het aanschaffen van nieuw verpakkingsmateriaal.
 

Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben!


NIET GOED = GELD TERUG :-)
Mocht je verder nog vragen en/of opmerkingen hebben vergeet het vooral niet te vragen aan ons, klantenservice@themusthaves.nl.