SHOPPING BAG
{{cartcount}} ITEMS
{{item.product}}
{{item.variation_name}} : {{item.variation_value}}
{{item.qty}} × {{item.price}}

Subtotaal: {{subtotal}}

NAAR DE KASSA → BEKIJK WINKELWAGEN →

Je hebt geen producten in je winkelwagen

Blogger

Vraag & Antwoord



BESTELLING & LEVERING

Wat is een pre-order Musthave?


Een pre-order Musthave is een item welke je nu al kunt bestellen en wordt verzonden zodra het artikel bij ons op voorraad is. Wanneer het item precies op voorraad komt kun je teruglezen in de productinformatie van desbetreffend item en in de orderbevestiging. Mocht je deze Musthave met meerdere Musthaves shoppen dan wordt jouw gehele bestelling verzonden zodra de pre-order Musthave weer op voorraad is!

Het lukt mij niet om een bestelling te plaatsen, kunnen jullie mij helpen? 

Ja zeker! Graag willen wij je adviseren contact op te nemen via onze chat, dit is mogelijk op werkdagen tussen 09.00-18.00 uur. Vermeld hierbij zo specifiek mogelijk waar je precies tegenaan loopt, zodat de meisjes van TheMusthaves je direct verder kunnen helpen.

Uiteraard is het ook mogelijk om contact met ons op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@themusthaves.nl. Ook hiervoor geldt; graag zo specifiek mogelijk beschrijven waar je precies tegenaan loopt, zodat de meisjes van TheMusthaves je direct verder kunnen helpen.

Ik wil mijn bestelling graag aanpassen/annuleren is dit mogelijk?

Nadat je jouw bestelling volledig hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending. Om deze reden is vaak niet mogelijk om jouw bestelling nog te wijzigen en/of te annuleren. Mocht je jouw bestelling écht niet meer willen ontvangen, heb je altijd nog de mogelijkheid je bestelling bij aflevering te weigeren. Deze wordt dan retour afzender gestuurd en na ontvangst bij ons distributiecentrum vervolgens binnen 14 dagen geheel verwerkt en gecrediteerd.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt in jouw account via www.themusthaves.nl nagaan wat de status is van jouw bestelling.

Staat jouw bestelling op verzonden? Dan heb je vanuit ons een mailtje ontvangen met track and trace code, hiermee kun je precies zien waar jouw pakketje zich bevindt. Staat de status op bezorgd, maar mocht je jouw pakketje niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij je huisgenoten of buren. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen!

Staat jouw bestelstatus op  in verwerking? Dan doen wij er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden. Wellicht heb je een pre-order item besteld waardoor je gehele bestelling in één keer wordt verzonden.

Ik heb vóór 22:00 uur besteld, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Wij doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden! Heb je wellicht een pre-order item besteld waardoor jouw bestelling nog niet verzonden is? Dit kun je terugvinden in de productomschrijving van desbetreffende Musthave, of in je bestelbevestiging (groene letters). Wanneer wij jouw pakket hebben verzonden ontvang je van ons een mailtje met daarin een track and trace code waarmee jij je pakketje tot aan huis kunt volgen.

Ik heb per ongeluk een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Oeps! Kan gebeuren natuurlijk! Geen zorgen, neem zo snel mogelijk contact met ons op via de chat of klantenservice. De meisjes van TheMusthaves zullen, indien mogelijk, jouw adresgegevens direct aanpassen. Mocht je bestelling al verzonden zijn dan wordt deze door DHL vanzelf retour gestuurd. Wanneer wij jouw pakketje retour hebben ontvangen, ontvang jij vanuit de retourenafdeling een retoursbevestiging. Laat je ons even weten wanneer je deze hebt ontvangen samen met de juiste adresgegevens? Dan zorgen wij ervoor dat je bestelde Musthaves, mits op voorraad, zo spoedig mogelijk worden verzonden naar het juiste adres.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Check voor de zekerheid even je SPAMbox, wellicht is je bevestiging daar terecht gekomen.

Mocht je de bestelbevestiging graag opnieuw willen ontvangen én er zeker van zijn dat je bestelling goed is doorgekomen, neem dan gerust even contact op met onze Klantenservice via klantenservice@themusthaves.nl.

Mijn track en trace code werkt niet, hoe kan dat?

Het kan zijn dat jouw track en trace code niet direct alle informatie laat zien. Zodra jouw pakketje daadwerkelijk onderweg is, zal de informatie alsnog worden weergegeven. Mocht de status van je pakket na 24 uur niet zijn veranderd, neem dan contact op met onze klantenservice. De meisjes van TheMusthaves zullen dit direct voor je gaan uitzoeken bij de desbetreffende vervoerder.

De track & trace geeft aan dat mijn pakket retour afzender wordt gestuurd, wat nu?

Dit betekent dat de vervoerder jouw pakket niet heeft kunnen afleveren. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij willen je graag adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Op deze manier kunnen wij jouw bestelling opnieuw voor je opsturen zodra wij jouw pakket retour afzender hebben ontvangen.

De track & trace geeft aan dat mijn pakket is afgeleverd, maar dit is niet het geval, hoe nu verder?

Mocht je jouw pakket niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij je huisgenoten of buren. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen!

Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact op met onze Klantenservice.



BETALEN

Waar kan ik mijn tegoed code / giftcard inwisselen?


Wanneer je jouw gewenste Musthave(s) in de winkelwagen hebt toegevoegd kun je doorgaan naar de kassa. Bovenaan deze pagina staat het volgende weergegeven: "heb je een kortingscode, klik hier". Zodra je hierop klikt verschijnt er een balkje waar je jouw uniek kortingscode kunt invullen. Vergeet hierbij niet om op toepassen te klikken! ;-)  Happy Shopping! ♫♪

Waarom kan ik niet betalen via betalen na ontvangst.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Hierbij kunnen er verschillende foutmeldingen optreden:

Error code 1103: Je kredietlimiet is overschreden.

Error code 2102 & 2103: Klarna kan op dit moment je bestelling niet goedkeuren. Dit kan o.a. te maken hebben met een andere factuur welke nog open staat bij Klarna.

Error code 2202, 2203 & 2204: Je persoonsgegevens kunnen niet geverifieerd worden door Klarna, controleer deze nog een keer.

Error code 2205 & 2206: Je dient 18 jaar of ouder te zijn om middels Klarna je bestelling te plaatsen.

In dit geval adviseren wij om voor een andere betaalmethode te kiezen om er zeker van te zijn dat je jouw gewenste Musthaves niet misloopt!

Ik heb gekozen voor achteraf betalen via Klarna, moet ik dit dan eerst betalen of kan ik wachten totdat mijn retour verwerkt is?

Wanneer jij je gehele bestelling retourneert, is het niet nodig om jouw Klarna factuur te voldoen.

Mocht je een gedeelte van je bestelling retour sturen, adviseren wij het bedrag van de behouden Musthaves vast te voldoen middels je Klarna factuur. Vervolgens zullen wij  ervoor zorgen dat de geretourneerde items z.s.m. binnen 14 dagen na ontvangst worden gecrediteerd op jouw Klarna factuur.

Ik ontvang een betalingsherinnering van Klarna maar heb een gedeelte retour gestuurd, wat nu?

Wanneer wij je geretourneerde Musthaves hebben ontvangen, worden deze binnen 14 dagen verwerkt.

Hierdoor kan het voorkomen dat Klarna hier nog niet van op de hoogte is, en je een herinnering stuurt om extra herinneringskosten te voorkomen. Wij willen je dan ook adviseren het openstaande bedrag van de items welke je hebt behouden vast te voldoen. Wij zullen ervoor zorgen dat de geretourneerde items z.s.m. binnen 14 dagen na ontvangst worden gecrediteerd op jouw Klarna factuur.

Ik heb nog geen factuur ontvangen van mijn bestelling, wat nu?

De factuur van jouw bestelling is op dezelfde dag verzonden als dat je van ons het mailtje ontvangt met de track and trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. De factuur is verstuurd vanuit Klarna. Mocht je het mailtje niet meer terug kunnen vinden willen wij je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice, de meisjes van TheMusthaves zullen er voor zorgen dat de factuur nogmaals verzonden wordt. PS. Vergeet je niet je SPAMbox te checken? ;-)

Ik ben vergeten mijn tegoed code in te wisselen, wat nu?

Kan gebeuren, geen zorgen! Stuur even een mailtje naar klantenservice@themusthaves.nl met vermelding van jouw tegoedcode en ordernummer. De meisjes van TheMusthaves zullen er voor zorgen dat je tegoed code alsnog wordt verrekend met je recent geplaatste bestelling (binnen 24 uur)

Ik wil graag mijn order/factuur betalen maar kan nergens jullie betalingsgegevens vinden, wat nu?

Je ontvangt vanuit Klarna een e-mail met daarin jouw factuur en betalingskenmerk. Je factuur wordt per mail verstuurd op dezelfde dag dat je van ons óók je track and trace code hebt ontvangen. Ben je het mailtje kwijt? Laat dit dan even weten via klantenservice@themusthaves.nl, dan zorgen de meisjes van TheMusthaves ervoor dat je de factuur nogmaals zult ontvangen.

Ik ontvang een betalingsherinnering van Klarna maar heb alles al betaald, wat nu?

Aangezien de gehele betaling via Klarna gaat, willen wij je adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Klarna via 020 808 28 52 óf klantenservice@klarna.com. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag!



RETOURNEREN & RUILEN

Hoe kan ik mijn Musthave(s) retourneren?


Vul het bijgeleverde retourformulier in, deze kun je terugvinden aan de achterkant van de pakbon, en voeg deze bij je Musthave(s) in de verzendzak/doos. (!) Mocht je een item willen omruilen voor een andere maat of kleur, noteer dit dan duidelijk op je retourformulier.

Bij jouw bestelde Musthave(s) zit een retoursticker met onderstaand adres, plak deze duidelijk zichtbaar aan de buitenzijde van jouw retour pakket. Vervolgens kun je jouw pakketje retour sturen naar:

TheMusthaves

Schoterhoek 2

2441 LD Nieuwveen



Wij adviseren je altijd om je pakket te retourneren mét track and trace code. Dit is namelijk het bewijs dat je jouw pakketje retour hebt verstuurd naar ons. Daarnaast adviseren wij om het bonnetje met de track & trace en retourkosten welke je ontvangt na inlevering van jouw retourpakket te bewaren totdat je retour in zijn geheel is verwerkt, geruild en/of gecrediteerd is! Na ontvangst van je retour zullen wij deze binnen 14 dagen geheel verwerken.

Is het mogelijk om artikelen om te ruilen?

Ja zeker! Dit kun je aangegeven op het meegeleverde retourformulier, welke je kunt terugvinden aan de achterkant van je pakbon. Graag duidelijk vermelden om welke Musthave het gaat, met de juiste maat en kleur. Wanneer wij jouw retourpakket hebben ontvangen, wordt de gewenste Musthave binnen 14 dagen kosteloos toegezonden.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?

Ja, de kosten voor het retourzenden van Musthaves zijn voor rekening van de verzender.  Wij adviseren altijd om je pakket retour te sturen inclusief track and trace code. De kosten hiervoor bedragen middels brievenbuspost €3.95,- en middels pakketpost €6.95,-.

LET OP: bewaar je track and trace bonnetje totdat jouw retour geheel is verwerkt, geruild en/of gecrediteerd is!

Ik wil graag artikelen omruilen, dien ik mijn klarna factuur van te voren te betalen?

Wij adviseren om dit wel te doen, je Klarna factuur wordt namelijk niet verlengd wanneer je items wenst om te ruilen voor een andere maat of kleur. Mocht de gewenste Musthave geheel uitverkocht zijn zullen wij er uiteraard voor zorgen dat dit wordt verrekend.

Ik heb een retourbevestiging ontvangen maar nooit mijn pakket in ontvangst mogen nemen, wat nu?

DHL heeft jouw pakket dan met een reden retour gestuurd, bijvoorbeeld omdat je adresgegevens niet kloppen. Neem direct contact op met de meisjes van TheMusthaves via klantenservice@themusthaves.nl, zij zullen ervoor zorgen dat je jouw bestelling alsnog zult ontvangen!

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Na ontvangst van jouw retour pakket ontvang je hier een automatische retourbevestiging van. Vervolgens zullen wij deze binnen 14 dagen geheel controleren, verwerken en crediteren.

Waar kan ik het retourformulier vinden?

Je kunt het retourformulier terug vinden op de achterkant van je pakbon.

Ben je deze kwijt of heb je deze niet ontvangen? Via onderstaande link kun je het retourformulier opnieuw uitprinten. Geen printer? Voeg dan een papiertje toe met jouw ordernummer, naam, items en reden van retour.

►https://themusthaves-1-themusthaves.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/09/Retourformulier-TMH.pdf



Ik ben vergeten om het retourformulier mee te sturen, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op met de meisje van TheMusthaves via klantenservice@themusthaves.nl

Wanneer jij je pakketje zónder retourformulier hebt verstuurd, kan onze retourenafdeling jouw pakketje niet aan jouw gegevens linken, waardoor er ook geen creditering of omruiling zal plaatsvinden.

Wanneer wij hier tijdig van op de hoogte zijn, zullen wij dit voor je oplossen!

Ik heb mijn bestelling retour gezonden maar nog geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Op het moment dat wij jouw retourpakket hebben ontvangen, ontvang jij een retoursbevestiging per mail vanuit de retourenafdeling. Dit is gelijk de bevestiging dat wij je pakketje retour hebben ontvangen. Vanaf dan wordt jouw retour binnen 14 dagen geheel verwerkt.

Het kan zijn dat je pakketje ietsje langer onderweg is. Wanneer je je retour pakket met track and trace code hebt verzonden, kun je je pakket volgen. Zie je terug dat deze al door ons is ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij zullen dit direct verder voor je afhandelen!

Ik wil artikelen retour sturen moet ik mijn Klarna factuur al van te voren voldoen?

Wanneer jij je gehele bestelling retourneert, is het niet nodig om jouw Klarna factuur te voldoen.

Mocht je een gedeelte van je bestelling retour sturen, adviseren wij het bedrag van de behouden Musthaves vast te voldoen middels je Klarna factuur. Wij zullen ervoor zorgen dat de geretourneerde items z.s.m. binnen 14 dagen na ontvangst worden gecrediteerd op jouw Klarna factuur. 

Ik ontvang een betalingsherinnering van Klarna maar heb een gedeelte retour gestuurd, wat nu?

Wanneer wij je geretourneerde Musthaves hebben ontvangen, worden deze binnen 14 dagen verwerkt.

Hierdoor kan het voorkomen dat Klarna hier nog niet van op de hoogte is, en je een herinnering stuurt om extra herinneringskosten te voorkomen. Wij willen je dan ook adviseren het openstaande bedrag van de items welke je hebt behouden alvast te voldoen. Vervolgens zullen wij  ervoor zorgen dat de geretourneerde items z.s.m. binnen 14 dagen na ontvangst worden gecrediteerd op jouw Klarna factuur.

Kan ik mijn retourpakket afleveren op aangegeven retouradres?

Wij raden altijd aan om je retour pakket te verzenden middels een postbedrijf inclusief track and trace code. Wij werken namelijk samen met een heel groot distributiecentrum waar meerdere webshops gelokaliseerd zijn. Wanneer je jouw retour pakket daar fysiek aflevert is de kans aanwezig dat je pakket zoekt raakt, omdat dit niet via de officiële weg wordt ingediend.Daarnaast is het pakket zonder track and trace verzonden en kunnen wij deze vervolgens niet meer voor je traceren.



KLACHT & GARANTIE

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?


Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde Musthave(s) met de aller-grootste zorg worden gecheckt voordat deze daadwerkelijk worden verzonden, soms kan het helaas wel is voorkomen dat je een Musthave beschadigd ontvangt. Uiteraard kunnen wij ons voorstellen dat dit heel erg vervelend is. Wij willen je graag adviseren een mailtje te sturen naar klantenservice@themusthaves.nl met daarbij foto(‘s) van de beschadiging en de Musthave in zijn geheel, onder vermelding van jouw ordernummer (bij schoenen ook graag een foto van de zool). De meisjes van TheMusthaves zullen samen zoeken naar een juiste oplossing!

Ik heb een verkeerd artikel/maat ontvangen, hoe nu verder?

Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde Musthave(s) met de aller-grootste zorg worden gecheckt voordat deze daadwerkelijk worden verzonden. Het is dan ook heel vervelend als je een verkeerde Musthave ontvangt! Om dit zo spoedig mogelijk voor je op te lossen willen wij adviseren om contact op te nemen met de meisjes van TheMusthaves via klantenservice@themusthaves.nl. Vervolgens zullen zij samen opzoek gaan naar een gepaste oplossing.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu?

Wij van The Musthaves streven ernaar om ervoor te zorgen dat iedereen een positief gevoel aan zijn geplaatste bestelling overhoud. Mocht je toch een klacht hebben zullen wij er voor zorgen dat dit naar tevredenheid voor je wordt opgelost. Verstuur je klacht per mail naar Klantenservice@themusthaves.nl en wij helpen je meteen verder.

Mijn bestelling is incompleet geleverd, hoe kan dit?

Wanneer jouw bestelling niet compleet is afgeleverd, neem dan direct contact op met onze Klantenservice via klantenservice@themusthaves.nl. Vermeld duidelijk welk artikel je niet hebt ontvangen.

De track & trace geeft aan dat mijn pakket is afgeleverd, maar dit is niet het geval, hoe nu verder?

Mocht je jouw pakketje niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij je huisgenoten, buren en verder op in straat. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen! Is dit niet het geval, neem dan direct contact op met onze Klantenservice.

Ik heb mijn bestelling tot op heden nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Wij doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden! Heb je wellicht een pre-order item besteld waardoor jouw bestelling nog niet verzonden is? Dit kun je terugvinden in de productomschrijving van desbetreffende Musthave, of in je bestelbevestiging (groene letters). Wanneer wij jouw pakket hebben verzonden ontvang je van ons een mailtje met daarin een track and trace code waarmee jij je pakket tot aan huis kunt volgen.